• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fast i låneträsket, hjälp!

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Du behöver nog till en början ge det lite tid och vänta ut merparten av dina förfrågningar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Tack för alla svar!

Jag har hamnat i denna situation för att jag levt över mina tillgångar och haft ett mindre spelmissbruk.

Det där med betalningsfri månad på Norwegian var ett bra tips! Jag har ju ett lån där nu.

Tycker ni det är en bra ide i så fall att försöka höja mitt befintliga lån hos norwegian? Jag vill inte samla på mig massa onödiga UC längre.

Min effektiva ränta ligger mellan 14-21 ungefär. Lite olika på olika lån/krediter. Värst är norwegians.

Vart kan jag låna 50.000 för att stoppa dom mindre krediterna i så fall?

Att höja BN-lånet är en bra idé om syftet är att minska antalet synliga lån hos UC - och kanske om det minskar dina löpande kostnader varje månad och gör det enklare att gå runt. När förfrågningarna är avsevärt färre gynnar det dig om du har färre synliga lån när du ska försöka samla allt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp